Jak to działa?
Nasze urządzenia posiadają różne oprogramowania i funkcjonalności, w zależności od ich przeznaczenia. Dopasowanie i konfiguracja oprogramowania do branży i miejsca, w którym będą funkcjonowały daje nam możliwość uzyskania ponadprzeciętnych wyników dla każdego z naszych klientów. Wybierz do czego potrzebujesz naszych urządzeń i dowiedz się więcej.
Dla medycyny
Medical Tech wdraża kompleksowe rozwiązania dla szpitali i innych jednostek medycznych zainteresowanych modernizacją, automatyzacją i cyfryzacją swoich aptek szpitalnych i oddziałowych. Urządzenia są zintegrowane z systemami szpitalnymi, co zapewnia płynność i niezawodność działania.
Nasze rozwiązania prowadzą do wielu oszczędności w szpitalu, mówimy tu o:
- redukcji zużycia leków w placówce (znacznie mniejsze koszty stałe)
- pełna kontrola nad tym komu i w jakiej ilości wydawane są leki
- pełna kontrola nad stanami magazynowymi i ich automatyzacja
- kontrola i zarządzanie datami ważności
- przyśpieszenie procedury wydania leków na pacjenta
- redukcja uciążliwych obowiązków personelu poprzez automatyzację procesów
- eliminacja błędów ludzkich w procesie wydawania leków
- redukcja do minimum czasu poświęconego na kontroling, zamówienia leków, sprawozdawczości związanych z lekami i innym asortymentem medycznym
- i wielu innych…
Odzyskujecie Państwo:
- czas personelu, który mogą poświecić pacjentom
- pieniądze, poprzez redukcję kosztów i lepsze zarządzanie nimi
- zadowolenie z pracy personelu medycznego, poprzez zniwelowanie do minimum obowiązków sprawozdawczych.
Co najważniejsze, nasze rozwiązania są:
- w pełni konfigurowalne do KAŻDEJ wielkości placówki, od małych jednostek prywatnych po duże szpitale kliniczne
- znacząco TAŃSZE i bardziej niezawodne od wszelkich podobnych systemów/urządzeń na rynku
- możliwe do wprowadzania ETAPAMI, co nie wymusza ponoszenia od razu całości kosztów.
Więcej z chęcią przedstawimy na spotkaniu.
Dla przemysłu
Wdrażamy nasze rozwiązania do każdej branży, zapewniając przy tym kompleksową obsługę (audyt, wdrożenie, montaż, serwis) W zależności od różnych pomysłów i przeznaczenia jesteśmy w stanie w pełni dopasować się do Państwa potrzeb.
Nasze urządzenia prowadzą do:
- pełnej kontroli wydawanych przedmiotów (narzędzia, sprzęt, materiały)
- redukcji kosztów zużycia materiałów i asortymentu (szybko wychwytywane „zaginięcia” przedmiotów i „nadprogramowe” zużycie)
- podgląd stanu zaopatrzenia i weryfikacji dostępu (możliwość personalizacji dostępu do odpowiednich skrytek)
- możliwości raportowania bieżących stanów (wszystko jasno i przejrzyście, 24h na dobę)
- bezpieczeństwa przechowywanych przedmiotów wewnątrz maszyny.
Urządzenia są w pełni konfigurowalne, jeżeli chodzi o ilość modułów i wielkości skrytek.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Aplikacja MEDSYSTEM
Do każdego automatu oferujemy autorskie oprogramowanie MEDSYSTEM dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, co otwiera nieograniczone możliwości zdalnego zarządzania procesami. MEDSYSTEM umożliwia migrację danych oraz szybką komunikację pomiędzy serwerem a maszyną.
- możliwość integracji z systemami typu ERP, GERP, SAP itd.
- generowanie automatycznych raportów oraz zamówień
- rzeczywisty podgląd stanów dostępnych w automacie
- zarządzanie autoryzacją dostępu pracowników do automatu